Kampen Partners opzoek naar mystery guest

Kampen Partners zoekt mensen die als ‘mystery guest’ winkels en horecazaken willen bezoeken. Om de gastvrijheid en toegankelijkheid van de binnenstad te testen en feedback te verzamelen waarmee de stad nog hartelijker voor iedereen kan worden. Aanmelden kan via www.mysteryvisitorsaanmelden.nl

Rapportcijfers
Initiatiefnemer Roeland Tameling vertelt: “het is de bedoeling dat je minstens twee winkels of horecazaken in de binnenstad bezoekt en daar goed kijkt naar de klantvriendelijkheid van het personeel en andere dingen die een zaak hartelijk maken. Je vult een scoreformulier in en geeft concrete complimenten en tips waar de ondernemer mee verder kan. Zo help je mee met onze ambitie de hartelijkste Hanzestad van de wereld te worden!”.

Coronaproof in de zomer
In verband met de coronamaatregelen heeft de organisatie ervoor gekozen de bezoeken te spreiden over een periode van juli tot en met september. Zo kan iedereen op eigen gelegenheid de geselecteerde bedrijven bezoeken. Na afloop worden de uitkomsten verzameld en gepresenteerd aan de deelnemende mystery visitors en ondernemers.

Beloning
Iedereen die zich inschrijft via www.mysteryvisitorsaanmelden.nl en vervolgens twee rapportages volgens de instructies van Kampen Partners inlevert, ontvangt een Kampen Kado bon en uitnodiging voor de feestelijke presentatie tijdens het Ontmoetingsfestival, dat in het weekend van 9 oktober plaatsvindt. “En onze grote dank voor de hulp natuurlijk!” glimlacht Tameling. Hij waarschuwt dat tijdig inschrijven nodig is: “we hebben nu al tientallen aanmeldingen en er is plaats voor maximaal 100 mystery visitors.”

Organisatie
Citymarketingorganisatie Kampen Partners organiseert het project. Binnenstadsmanager Leo Hoksbergen: “we krijgen hiervoor ondersteuning van de Stadsbeweging en de Provincie Overijssel. Daar zijn we erg blij mee, want zo werken we samen aan een vitale binnenstad. En daarnaast is iedere actie die bijdraagt aan de toegankelijkheid van Kampen hartstikke belangrijk. Het past ook goed in het programma ‘Kampen All Inclusive’, oftewel: iedereen moet mee kunnen doen in onze hartelijke Hanzestad. Ja toch?”